חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח בריאות קולקטיבי

מהו ביטוח בריאות קולקטיבי?

החברות הגדולות במשק מעניקות לעובדיהן ביטוח בריאות קבוצתי.
ביטוח זה מעניק תנאים רחבים יותר ומחירים נמוכים יותר מביטוח בריאות פרטי, ואינו דורש מהמבוטחים לעבור חיתום רפואי (בדיקת מצבו הרפואי של המבוטח טרם קבלתו לביטוח).
ביטוח בריאות קבוצתי איכותי הינה הטבה סוציאלית מאוד מקובלת בחברות גדולות, ובשנים האחרונות אימצו אותה גם בחברות הייטק וחברות גדולות במשק.

לפי הערכה כ- 80% מהחברות הגדולות בישראל מבטחות את עובדיהן בביטוח בריאות קולקטיבי המעניק למבוטחים אפשרות לקבל תנאי ביטוח רחבים יותר ויקרים פחות מאלה המשיגים מבוטחים פרטיים .עובד המסיים עבודתו יכול להמיר את הפוליסה הקולקטיבית שלו בפוליסה פרטית באותה חברת ביטוח, וזאת ללא צורך בהליך חיתום מחודש, ברוב המקרים. חיתום הינו מבחן הכניסה אותו עורכת חברת הביטוח לאנשים המעוניינים לרכוש ממנה ביטוח. בתהליך החיתום עוברת חברת הביטוח על הגיליון הרפואי ועל הצהרת הבריאות של הפונים אליהם, ומחליטים באילו תנאים יתקבל האדם לביטוח ואיזו פרמיה יידרש לשלם עבור הכיסוי. ככל שעולה הגיל, וככל שהמצב הבריאותי מתרופף, הופך הליך החיתום לבעייתי יותר, ופוליסת הביטוח שאותה מקבל המבוטח הופכת לפחות איכותית, וכזו אשר תגן עליו בפחות תרחישים בריאותיים עתידיים.

יתרונות

במסגרת ביטוחי הבריאות הקולקטיביים, ניתן לכלול גם את בני משפחותיהם של העובדים, ובכך, ליהנות ממגוון רחב של יתרונות ביטוחיים הכוללים בין היתר:
• פוליסה ביטוחית המתוכננות ומוקמת בהתאם לצרכים הביטוחיים של כלל העובדים ובני משפחותיהם
• פוליסה ביטוחית באמצעותה ניתן להגדיר תקרת כיסויים מורחבת לגבי כל אחד מהמרכיבים הביטוחיים הנכללים בה
• פרמיה ביטוחית נמוכה בהשוואה לדמי הפרמיה הנדרשים במסלולי הביטוח האחרים בתחום ביטוחי הבריאות
• הצטרפות למסלול הביטוחי ללא צורך בהצהרת בריאות מקדימה וחיתום רפואי בחלון הזדמנויות בלבד.

יחס אישי

לכל מבוטח יש מנהל תיק אישי שמטפל בכל בקשותיו וצרכיו

מקצועיות ללא פשרות

לסוכנות עובדים מקצועיים בעלי ניסיון רב שנים בענף הביטוח המעניקים מניסיונם המצטבר למבוטחים

אמינות

הסוכנות דוגלת בשקיפות מלאה ויושר מול מבוטחיה

צוות מסור

לסוכנות צוות עובדים ותיק ומסור. רוב עובדי הסוכנות פועלים בסוכנות למעלה מ7 שנים ברצף!

כל היתרונות לרכישת ביטוחי בריאות קולקטיבי במקום אחד!

כסוכנות ביטוח המתמחה במתן פתרונות ביטוח מורחבים לעסקים, אנחנו ב-גבאי סוכנות לביטוח, עוסקים ומתמחים גם בתכנון פוליסות בריאות קולקטיב למנהלי הארגון, החברה ובעלי בית העסק. הפתרונות הביטוחיים המוצעים על ידינו בתחום ביטוחי בריאות קולקטיב, מבוססים על ההיכרות רבת השנים שלנו עם ענף ביטוחי הבריאות מצד אחד וצרכיו הביטוחיים של בית העסק מצד שני.
במסגרת הליכי תכנון והקמה של פוליסות בריאות קולקטיב לאנשי ובעלי עסקים, מנהלי ארגונים, מוסדות וחברות, אנחנו ב-גבאי סוכנות לביטוח, מקימים עבור כל עסק המצטרף לשירותינו, מערך שירות אישי האחראי למתן שירות אישי מלא לכל מבוטח/ת גם במקרים של הגשת תביעות אל מול החברה המבטחת.

יש לכם ביטוח בריאות קולקטיבי דרך המעסיק באמצעותנו? מוזמנים ליצור קשר עם המומחים שלנו המטפלים בביטוח הקולקטיבי שלכם.

הלקוחות שלנו עוזרים לנו לשאוף ליותר

מספרים עלינו

מעוניין בשירות זה?

השאר פרטים והמומחים שלנו יחזרו אלייך בהקדם