חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוחי חיים וביטוחי אובדן כושר עבודה

רוצים להגן על היקרים לכם מכל ולהבטיח את עתידם הכלכלי בכל מצב?

אצלנו ב-גבאי סוכנות לביטוח ממתינה גם לכם מחלקת הסדרים פנסיונים ענפה ומקצועית המתמחה במתן פתרונות תכנון והקמה של פוליסות חיים ופוליסות אובדן כושר עבודה.
ביטוח חיים וביטוח אובדן כושר עבודה (א.כ.ע), הן פוליסות חיוניות והכרחיות עבור כל אחד ואחת מביניכם המעוניין להגן על היקרים לו מכל מפני קשיים כלכליים בעת התרחשותם של אירועים ביטוחיים כגון: מוות, נכויות ומחלות קשות. פוליסות אלו נועדו להבטיח את עתידה הכלכלי של בני משפחת המבוטח/ת והם משלבים בתוכם גם מרכיבי חיסכון פנסיוני לתקופה שלאחר הפרישה ממקום העבודה.

הכיסויים הביטוחיים

אצלנו ב-גבאי סוכנות לביטוח, עומדת לרשותכם מחלקת הסדרים פנסיונים ענפה ומקצועית המתמחה בתהליכי תכנון והקמה של פוליסות חיים ופוליסות אובדן כושר עבודה, כאשר בין יתר המוצרים הביטוחיים המשווקים על ידי נציגי המחלקה תוכלו למצוא:
• ביטוח חיים מסוג ריסק המיועד לצרכי כיסוי ביטוחי במקרי מוות. פוליסה זו נועדה להבטיח ליורשי המבוטח/ת, מקור הכנסה עתידי באמצעות סכום ביטוח חד פעמי ו/או קצבה חודשית ו/או שילוב בין השניים.
• ביטוח חיים למשכנתא המיועד לכלל נוטלי הלוואות המשכנתא שביניכם. פוליסה זו נועדה להבטיח את יתרת תשלום הלוואות המשכנתא במקרים בהם הלווה נפטר במהלך תקופת הביטוח.
• ביטוח אובדן כושר עבודה המיועד לצרכי כיסוי ביטוחי במקרים בהם המבוטח/ת נאלץ להתמודד עם אירועים ביטוחיים כגון: נכות זמנית ו/או קבועה ואובדן כושר עבודה זמני או קבוע. פוליסה זו מבטיחה לכם תגמולי ביטוח חודשיים בשיעור של עד 75% מהשכר הממוצע.

יחס אישי

לכל מבוטח יש מנהל תיק אישי שמטפל בכל בקשותיו וצרכיו

מקצועיות ללא פשרות

לסוכנות עובדים מקצועיים בעלי ניסיון רב שנים בענף הביטוח המעניקים מניסיונם המצטבר למבוטחים

אמינות

הסוכנות דוגלת בשקיפות מלאה ויושר מול מבוטחיה

צוות מסור

לסוכנות צוות עובדים ותיק ומסור. רוב עובדי הסוכנות פועלים בסוכנות למעלה מ7 שנים ברצף!

היתרון הביטוח שלנו: תכנון והקמה של פוליסות חיים ואובדן כושר עבודה בהתאמה אישית

מוצרי הביטוח בתחום ביטוחי החיים וביטוחי אובדן כושר עבודה, משווקים על ידינו גם במסגרת פוליסות ביטוח פרטיות וגם במסגרת מרכיבים ביטוחיים הנכללים בהסדרים הפנסיונים של קרנות הפנסיה וביטוחי המנהלים. בדומה לכל מוצר ביטוחי אחר המשווק על ידינו ב-גבאי סוכנות לביטוח, גם מוצרי ביטוח חיים וביטוח אובדן כושר עבודה, מותאמים באופן פרטני לכל מבוטח/ת והם מלווים במתן שירות אישי לאורך כל תקופת הפוליסה.

הלקוחות שלנו עוזרים לנו לשאוף ליותר

מספרים עלינו

מעוניין בשירות זה?

השאר פרטים והמומחים שלנו יחזרו אלייך בהקדם