חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תוכנית חיסכון פרטית

מגוון רחב של תוכניות חיסכון לכל מטרה

מעוניינים למנף את הכסף הפנוי העומד לרשותכם? רוצים לחסוך את כספיכם באפיקי חיסכון והשקעה מניבי תשואה?
זה הזמן להכיר את מסלולי החיסכון הממתינים גם לכם ב-גבאי סוכנות לביטוח.

סביבת הריבית האפסית המונהגת במערכת הבנקאית במהלך השנים האחרונות הובילה לכך שכספי הפיקדון והחיסכון הבנקאי שלכם אינם מצליחים למנף את עצמם ואתם נותרים עם תוכניות חיסכון שבלוניות וחסרי מעוף.

מגוון רחב של מסלולי חיסכון והשקעה

אצלנו ב-גבאי סוכנות לביטוח, תוכלו למצוא מגוון רחב של מסלולי חיסכון והשקעה אופטימאליים המוצעים לכם על ידי מחלקת השירותים הפיננסיים הפועלת בחברתנו. נציגי המחלקה יחפשו בפניכם את מגוון מסלולי החיסכון המותאמים למטרות החיסכון השונות הרצויות לכם ויסייעו גם לכם להרכיב תכניות חיסכון והשקעה מניבי תשואה בטווח הקצר, הארוך והבינוני.
בין יתר מסלולי החיסכון המשווקים על ידינו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי חיסכון והשקעה שונים בהם כפסי החיסכון שלכם שווים יותר בכל נקודת זמן. מוצרי החיסכון וההשקעה שלנו כוללים: קרנות השתלמות, קופות גמל להשקעה, פוליסות חיסכון מנוהלות ומסלולי חיסכון ארוכי טווח באמצעות מוצרי ביטוח מנהלים, קופות הגמל וקרנות הפנסיה השונות.

יחס אישי

לכל מבוטח יש מנהל תיק אישי שמטפל בכל בקשותיו וצרכיו

מקצועיות ללא פשרות

לסוכנות עובדים מקצועיים בעלי ניסיון רב שנים בענף הביטוח המעניקים מניסיונם המצטבר למבוטחים

אמינות

הסוכנות דוגלת בשקיפות מלאה ויושר מול מבוטחיה

צוות מסור

לסוכנות צוות עובדים ותיק ומסור. רוב עובדי הסוכנות פועלים בסוכנות למעלה מ7 שנים ברצף!

היתרון הכלכלי שלנו: חיסכון בהתאמה אישית לכל מטרה!

על מנת לסייע גם לכם למנף את כספי החיסכון העומדים לרשותכם, אנחנו ב-גבאי סוכנות לביטוח, מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מתהליכי בניית תמהיל חיסכון והשקעה בהתאמה אישית. תמהיל זה נבנה בהתאם למטרות החיסכון אותן אתם מציבים לעצמכם, תקופת החיסכון הרצויה לכם, היקף כספי החיסכון העומדים לרשותכם ושקלול של פרמטרים נוספים הקשורים לצרכי המחייה וההוצאה החודשיים שלכם.
בניית תמהיל החיסכון וההשקעה בחברתנו מיושם על ידי משווקים פיננסים ופנסיוניים מובילים בתחומם והוא מיועד לכל מטרת חיסכון נדרשת לכל תקופת זמן.
מוצרי החיסכון וההשקעה המשווקים על ידינו מוקמים עבורכם באמצעות חברות הביטוח הגדולות ובתי ההשקעות המובילים והם משלבים בתוכם מוצרי חיסכון דינמיים המאפשרים לעבור בכל רגע נתון למסלולי חיסכון והשקעה אחרים ללא דרישת תשלום ל-דמי יציאה או כל חיוב אחר המונהג במערכת הבנקאית בעת מעבר בין מסלולי החיסכון השונים.

הלקוחות שלנו עוזרים לנו לשאוף ליותר

מספרים עלינו

מעוניין בשירות זה?

השאר פרטים והמומחים שלנו יחזרו אלייך בהקדם