חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח צי רכבים

מהו ביטוח ציי רכב?

ביטוח ציי רכב הינו מוצר ביטוחי נוסף המוצע לכם על ידי מחלקת ביטוח אלמנטרי- עסקי הפועלת ב-גבאי סוכנות לביטוח.
מוצר ביטוחי זה מיועד לחברות פרטיות, עסקים וארגונים שונים המחזיקים ברשותם ציי רכב בסדרי גודל שונים. מאפייני, תנאי ותעריפי הפוליסה נקבעים בין היתר בהתאם לסוגי הרכבים השונים, מספר הרכבים בצי, אופן השימוש ברכבים וצרכי הנסיעה הנדרשים לכלל המשתמשים בכלי הרכב.

ביטוח ציי רכב לכל סוגי הרכבים במקום אחד מוביל בתחומו

אצלנו ב-גבאי סוכנות לביטוח, תוכלו למצוא פתרונות ביטוח ייעודים בתחום ביטוח ציי רכבים. מוצרי הביטוח המוצעים על ידינו בתחום זה מיועדים גם לציי רכב של רכבים פרטיים ומסחריים במשקל עד 3.5 טון וגם לציי רכב של כלי רכב כבדים ומיוחדים מעל 3.5 טון, לרבות, משאיות, נגררים, מלגזות, כלי ציוד מכני הנדסי (צמ"ה) ועוד.

יחס אישי

לכל מבוטח יש מנהל תיק אישי שמטפל בכל בקשותיו וצרכיו

מקצועיות ללא פשרות

לסוכנות עובדים מקצועיים בעלי ניסיון רב שנים בענף הביטוח המעניקים מניסיונם המצטבר למבוטחים

אמינות

הסוכנות דוגלת בשקיפות מלאה ויושר מול מבוטחיה

צוות מסור

לסוכנות צוות עובדים ותיק ומסור. רוב עובדי הסוכנות פועלים בסוכנות למעלה מ7 שנים ברצף!

היתרון הביטוחי שלנו: התמחות ענפית בתחום ביטוחי הרכב

כסוכנות ביטוח בעלת התמחות ענפית בתחום ביטוחי הרכב בכלל ותחום ביטוחי הרכב לעסקים בפרט, אנחנו ב-גבאי סוכנות לביטוח, מאפשרים לכל אחד ואחת מבעלי ציי הרכב שביניכם, ליהנות מפוליסות מורחבות המשלבות בתוכן את כל הכיסויים האפשריים הנדרשים לצרכי תפעול וביטוח ציי רכב, לרבות, הרחבה ביטוחית למקרים של אובדן הכנסות ורווחים עקב השבתה של אחד ו/או יותר מכלי הרכב המבוטחים.
הפוליסות המתוכננות ומוקמות על ידינו בתחום ביטוח ציי רכב, מותאמים באופן פרטני לכל חברה, ארגון ובית עסק עצמאי, כאשר ההיכרות המעמיקה שלנו עם תחום ביטוחי הרכב בכלל ועם תחום הביטוח לעסקים בפרט, מבטיח לכם את הפוליסות המורחבות והמשתלמות ביותר בענף.
פתרונות הביטוח המוצעים על ידינו בתחום ביטוח ציי רכב כוללים את כל סוגי הביטוחים בענף הרכב, לרבות, ביטוח חובה, צד ג' ומקיף וזאת לצד פתרונות ביטוח ייעודיים המותאמים באופן פרטני לסוגי הרכבים בצי, מספר הרכבים, מטרות השימוש בהם ומאפייני הרכב כגון: גיל הרכב, מערכות הבטיחות המותקנות ברכב וכדומה.
בנוסף, אנו מפעילים עבור קהל לקוחותינו בתחום ביטוח ציי רכבים, מערך תביעות נפרד המיועד לצרכי מתן שירות מקצועי ואישי לאורך כל תקופת הביטוח.

הלקוחות שלנו עוזרים לנו לשאוף ליותר

מספרים עלינו

מעוניין בשירות זה?

השאר פרטים והמומחים שלנו יחזרו אלייך בהקדם